2009, un an dificil pentru business-ul Kraft Foods România

Ritmul de creştere a afacerilor Kraft Foods România, parte a grupului american Kraft, va încetini în acest an la o singură cifră, a declarat, miercuri, directorul general al companiei, Lachlan Grave. "Anul 2008 a fost cel mai bun pentru Kraft, am avut o creştere de două cifre a afacerilor şi am câştigat şi cotă de piaţă pe toate segmentele, respectiv cafea, ciocolată, biscuiţi şi prăjituri. Anul 2009 este mai dificil, aşa că toate categoriile şi-au încetinit ritmul de cre

Ritmul de creştere a afacerilor Kraft Foods România, parte a grupului american Kraft, va încetini în acest an la o singură cifră, a declarat, miercuri, directorul general al companiei, Lachlan Grave.

„Anul 2008 a fost cel mai bun pentru Kraft, am avut o creştere de două cifre a afacerilor şi am câştigat şi cotă de piaţă pe toate segmentele, respectiv cafea, ciocolată, biscuiţi şi prăjituri. Anul 2009 este mai dificil, aşa că toate categoriile şi-au încetinit ritmul de creştere, însă din fericire vom avea, totuşi, un avans de o cifră”, a afirmat Grave, într-o conferinţă de presă.

El nu a dat alte informaţii privind indicatorii financiari.

În iulie, compania a disponibilizat 169 de persoane de la fabrica din Braşov, dintr-un total de 436 de angajaţi.

„Doar 20% dintre cei concediaţi îşi caută în continuare un loc de muncă, restul de 80% au reuşit să se angajeze sau s-au pensionat. Fabrica va fi închisă la sfârşitul anului sau anul viitor”, a spus Grave.

El a mai spus că se aşteaptă ca piaţa de ciocolată să crească şi îna cest an, cu mai puţin de 10%.

SURSA: Mediafax