Praktiker România, unul dintre principalii jucători din piaţa românească do-it-yourself , a anunţat extinderea magazinui din Craiova, în urma unei investiţii de 2,25 milioane de euro.
Locaţia din Craciova a fost astfel extinsă cu 2.000 de metri pătraţi şi va fi deschisă astăzi pentru public. Spaţiul extins al magazinului are o suprafaţă totală de vânzare ce însumează aproximativ 8.300 mp.
„Suprafaţa de vânzare de la Craiova este acum mai mare cu o treime faţă de spaţiul iniţial”, a declarat Michael Krahn, director general Praktiker România.
Spaţiul suplimentar disponibil la Craiova după extensie se regăseşte în raioanele unde sunt expuse articolele de mobilier, decoraţiuni, electrice, gradină, construcţii şi sanitare. Acesta permite expunerea mai multor soluţii de amenajare şi adăugarea unor forme noi de prezentare a produselor.
6 extinderi de magazine
Praktiker a deschis magazinul din Craiova în noiembrie 2005, acesta fiind cel de-al 6-lea pe care compania decide să-l extindă. Prima unitate unde Praktiker România a investit în suplimentarea spaţiului de vânzare, în anul 2006, este cea din Bucureşti – Voluntari. Un an mai târziu au fost extinse unităţile din Cluj-Napoca, Bucureşti-Militari, precum şi primul magazin Praktiker din Timişoara. În 2008, Praktiker a mărit de asemenea suprafaţa de vânzare a magazinului din Bucureşti-Vitan.
Valoarea investiţiilor totale realizate de Praktiker în România depăşeşte nivelul de 250 milioane euro. La ora actuală, compania este prezentă în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 100.000 de locuitori, suprafaţa totală de vânzare deţinută ridicându-se la peste 170.000 mp. Majoritatea unităţilor din reţeaua Praktiker sunt organizate pe formate de peste 6.000 mp.
Praktiker România are vânzări anuale nete de peste 1 miliard lei şi 26 magazine, situate în toate regiunile ţării.
SURSA: Praktiker