Noul 24FUN.ro – prima comunitate 2.0 dedicată pasionaţilor de divertisment şi cultură urbană, dezvoltată în parteneriat de 24-FUN şi F5; propune utilizatorilor o experienţă web complexă, axată pe implicarea activă a acestora în generarea de conţinut, interactivitate maximă şi crearea de reţele de prieteni în jurul preferinţelor de timp liber.

“Prin calitatea editorială a revistei, prin evenimentele la care a fost partener şi acţiunile iniţiate, brandul 24FUN a reuşit să se impună ca trend-setter pe piaţa ghidurilor de timp liber, educând consumul de divertisment din România şi, totodată, stabilind o relaţie strânsă cu publicul său. Acum, acest awareness se va transfera cu success şi în online, unde 24FUN.ro va deveni lider în câteva luni” afirmă Alex Săndulescu, general manager 24-FUN.

“În noua versiune 24FUN.ro am încercat să ordonăm informaţia cât mai simplu pentru vizitator, cât mai uşor de accesat, cu un design atractiv. Pe partea de comunitate evenimentul devine obiectul, centrul de interes al membrilor şi al relaţiilor dintre ei. Informaţiile din editorial de la 24FUN.ro pot fi completate cu galerii foto şi filme postate de membrii comunităţii, pot fi votate, comentate şi îmbunătăţite. Incercăm să stângem comunitatea în jurul evenimentelor şi să o segmentam pe domenii de interes” spune Marius Cristea, new media manager F5 Realitatea-Caţavencu.

“Cu un brand ca 24FUN nu avem cum să dăm gres. Cooperarea cu echipa revistei a fost admirabilă şi sunt convins că, alături de colegii de acolo, F5 va dovedi că succesul din offline poate fi translatat uşor şi în online” spune Dragoş Stanca, managing director F5 Realitatea-Caţavencu.

Cu un design prietenos şi un meniu interactiv care însoţeşte userul pe tot parcursul navigării, ghidul 24FUN.ro este structurat pe două zone principale: cea editorială,  concentrată în jurul celor mai importante modalităţi de petrecere a timpului liber – film, restaurant, teatru, carte şi concert; şi zona de comunitate – “Fă-ţi cont 24FUN.ro”

La nivel de editorial, 24FUN.ro continuă direcţia strategică a brandului offline, oferind conţinut de calitate cu caracter informativ-cultural. Astfel, clasificat în funcţie de trei rubrici – “Evenimente”, “Locuri” şi “De Citit”; contentul este, în parte, preluat din revistă, în parte realizat exclusiv de echipa online a redacţiei, sub formă de review-uri, editoriale, recomandări şi materiale multimedia.

De asemenea, la rândul lor, membrii 24FUN.ro au posibilitatea de a contribui activ la generarea de conţinut, prin postarea de fotografii, filmuleţe şi comentarii.

În ceea ce priveşte zona de comunitate, ghidul online pune la dispoziţia membrilor înregistraţi o serie de instrumente pentru crearea unei reţele proprii de prieteni şi împărtăşirea de păreri, recomandări şi materiale multimedia.