Conform unui raport al companiei Square Trade care asigură garanţia pentru telefoanele iPhone, 25,6% dintre posesorii de astfel de terminale au întâmpinat probleme în primii doi ani de utilizare. Cei de la Square Trade au analizat defecţiunile întâlnite la peste 25.000 de modele iPhone 3G şi 3GS. Aceştia au aflat că cele mai multe defecţiuni 18,5% provin din avarii accidentale, în timp ce doar 7,5% sunt rezultatul unei defecţiuni hardware. Cea mai întâlnită defecţiune la mode
Conform unui raport al companiei Square Trade care asigură garanţia pentru telefoanele iPhone, 25,6% dintre posesorii de astfel de terminale au întâmpinat probleme în primii doi ani de utilizare.
Cei de la Square Trade au analizat defecţiunile întâlnite la peste 25.000 de modele iPhone 3G şi 3GS. Aceştia au aflat că cele mai multe defecţiuni 18,5% provin din avarii accidentale, în timp ce doar 7,5% sunt rezultatul unei defecţiuni hardware.
Cea mai întâlnită defecţiune la modelul 3G este lipsa de răspuns a ecranului, aceasta reprezentând un sfert din totalul de probleme raportate. Cele mai frecvente plângeri sunt legate de faptul că pe ecran apar linii albe sau acesta se transformă parţial în alb.
Problemele legate de alimentare, telefonul refuzând să se mai deschidă, au reprezentat 15% din defecţiuni. A treia cea mai întâlnită problemă la iPhone 3G este legată de butoane şi în special a celui care este responsabil cu funcţia silent.
La modelul 3GS, cel mai des utilizatorii s-au plâns de ecran şi de baterie. Un model 3GS are 50% mai multe şanse să aibă probleme de alimentare decât un model 3G, conform celor de la Square Trade.
În privinţa tipului de accidente, 76% sunt reprezentate de scăpări ale telefonului pe jos, iar 20% de intrarea în contact a terminalului cu diverse lichide.
SURSA: Mashable