Prima pagină a primului număr din revista Capital avea titlul: Unul din trei români vrea capitalism. Așa a început incursiunea publicației Capital pe drumul deseori plin de surprize al capitalismului. De-a lungul timpului, Capital nu a fost doar o publicație despre capitalism. Capital a fost și este un produs capitalist, în sensul în care este un produs media care a fost mereu pe profit. Iar esența capitalismului este generarea de profit, care să genereze, la rândul lui, bunăstare pentru societate. Așadar, Capital este un produs capitalist pur sânge.

Ca să fim capitaliști prin excelență a fost nevoie, de-a lungul timpului, să ne adaptăm vremurilor și condițiilor pieței. Mulți ne acuză că nu mai suntem ca acum 28 de ani. Dacă rămâneam ca acum 25 de ani, dispăream. Astfel, ne-am adaptat continuu, păstrându-ne aceeași identitate de brand, dar și aceeași pasiune pentru jurnalism. Pe la Capital au trecut sute de ziariști. Acum, mai suntem doar o mână, care existăm în vremuri poate mai tulburi decât cele în care a apărut Capital acum 28 de ani. Și cei care au fost și cei care sunt acum au un lucru în comun: pasiunea pentru jurnalism.

Site-ul Capital este citit zilnic de aproximativ 800.000 de cititori pentru care scriem știri despre economie, finanțe și alte domenii într-un stil cât mai simplu. Pentru că jurnalismul trebuie să fie pe înțelesul omului de rând. Finanțele și economia omului de rând sunt pensia și salariul, iar Capital scrie pentru România aceea care stă la coadă la bancomat să-și scoată pensia de pe card și căreia nu-i ajung banii până luna viitoare.

Revista Capital a trecut și ea printr-un proces de schimbare, iar acum, la 28 de ani după apariția primului număr, este un produs media adaptat vremurilor în care există, cu un conținut de calitate și o grafică excelentă.

Nu în ultimul rând, topurile Capital care apar anual și care fac o radiografie exhaustivă a elementelor cheie din economie, întrucât sunt extrem de bine documentate de o echipă dedicată care face misiune de cercetare un timp foarte îndelungat. Și când vorbim de topuri, nu putem să nu menționăm Top 300 Capital Cei mai bogați români, vârful de lance al topurilor din toată România.

Top 300 Capital Cei mai bogați români este mai mult decât un top. Este un drum către „cealaltă Românie”, a celor bogați, o Românie exclusivistă, pe care Capital reușește s-o redea fidel și s-o prezinte și românului de rând.

Toate aceste produse media de care am amintit mai sus au fiecare structura lui bine conturată, clar definită și independentă de celelalte, însă toate adunate formează brandul Capital care, astăzi, după 28 de ani, rămâne în continuare, unul dintre cele mai puternice branduri de media din România.