La numai o lună de la comunicarea oficială a afilierii la reţeaua internaţionala Fleishman-Hillard, 2activePR îşi adauga încă un client în portofoliul agenţiei. Agentia a fost desemnată câştigătoarea contului de PR al Lenovo România în urma unui pitch finalizat în luna iunie a acestui an. 2activePR va derula constant activităţi de comunicare corporate şi de produs. Lenovo este o companie dedicată realizării celor mai inovatoare computere personale din lume. Modelul de bus
La numai o lună de la comunicarea oficială a afilierii la reţeaua internaţionala Fleishman-Hillard, 2activePR îşi adauga încă un client în portofoliul agenţiei.
Agentia a fost desemnată câştigătoarea contului de PR al Lenovo România în urma unui pitch finalizat în luna iunie a acestui an. 2activePR va derula constant activităţi de comunicare corporate şi de produs.
Lenovo este o companie dedicată realizării celor mai inovatoare computere personale din lume. Modelul de business al Lenovo se bazeazã pe inovatie, eficienţă operaţională şi satisfacerea clienţilor, ca şi pe investiţiile realizate pe pieţele emergente. Formată în urma achiziţionării de către Lenovo Group a fostei Divizii de Computing Personal a IBM, compania creează, produce şi lansează pe piată produse şi servicii tehnologice fiabile, de înaltă calitate, sigure şi simplu de folosit. Lenovo deţine centre de cercetare importante în Yamato – Japonia, în Beijing, Shanghai şi Shenzhen – China şi în Raleigh – Carolina de Nord.
“A fost unul dintre cele mai antrenante pitch-uri ale acestui an şi am avut ocazia să ne testăm la maxim creativitatea în toate soluţiile de comunicare propuse. Avem o experienţă relevantă pe zona de IT&C, atât prin proiectele derulate anterior, cât şi prin echipa desemnată pe cont. Toate acestea credem că au fost principalele motive pentru care am devenit partenerii de comunicare ai companiei Lenovo”, a precizat Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.
Filiala locală a producătorului chinez de computere Lenovo îşi va completa anul acesta portofoliul cu multe produse, anunţându-se multe lansări şi care au nevoie de soluţii de promovare şi comunicare inovative.
„Am ales agenţia care a înţeles cel mai bine brandul Lenovo şi modelul nostru de business, bazat pe inovaţie, eficienţă şi grija faţă de nevoile clienţilor. 2activePR ne-a oferit nu numai o strategie coerenta şi în ton cu brandurile Lenovo, dar şi soluţii foarte creative, prin care sperăm să ne atingem împreună obiectivele de comunicare şi de business”, a declarat Aurel Neţin, Country General Manager România şi Republica Moldova.
Despre 2activePR
2activePR s-a lansat pe piaţa locală de PR încă din 2000. Agenţia oferă servicii complete de consultanţă în comunicare corporate şi de marketing, management de criză, campanii de informare şi educare, platforme şi proiecte CSR, servicii de event management şi marketing.
Echipa 2activePR reuneşte 14 consultanţi cu expertiză şi cunoştinţe solide în PR, media, BTL, marketing şi advertising. Portofoliul de clienţi include următoarele companii şi branduri: Adesgo, Adidas, Albalact, Anchor Grup, Bristol Myers-Squibb, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Timişoreana, Ursus şi Villeroy&Boch. În 2009, 2activePR a câştigat conturile Timişoreana, Romstal şi Adesgo. Cifra de afaceri a agenţiei 2activePR în 2008 a fost de peste 760.000 euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul precedent.
Despre Fleishman-Hillard
Fondată în 1946, Fleishman-Hillard este astăzi una dintre agenţiile de relaţii publice de top la nivel mondial. Fleishman-Hillard Inc. şi-a câstigat renumele folosindu-se de comunicarea strategică, pentru a le oferi clienţilor lor ceea ce aceştia din urmă apreciază mai mult: un impact valoros, pozitiv şi măsurabil asupra performanţei organizaţiilor lor. Compania este recunoscută pentru standardele de excelenţă în client service şi o cultură puternică bazată pe munca în echipă, integritate şi angajament profund. Reţeaua operează în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud şi America Latină, având peste 80 de birouri. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul Fleishman-Hillard: www.fleishman.com. FH este parte a grupului de comunicare Omnicom, una dintre cele mai mari reţele internaţionale de advertising, marketing şi comunicare corporatistă din lume. Calitatea serviciilor şi profesionalismul demonstrat al reţelei Fleishman Hillard s-a materializat de-a lungul anilor în peste 87 premii Silver Anvils, 76 premii CIPRA/SABRE, “Agenţia internaţională a anului 2006” (potrivit Holmes Report), premiul “Cea mai bună agenţie pentru care să lucrezi” (pentru 6 ani consecutiv, din 2000 până în 2006), primul loc în “Quality Reputation” (pentru 12 ani consecutivi) şi primul loc în “Brand Awareness” (pentru 3 ani consecutivi).