Fondurile Uniunii Europene alocate în baza Programului Operațional Sectorial – Transporturi 2007-2013 urmează să cofinanțeze reconstrucția liniei care unește Portul Constanța și Bucureștiul cu Europa Centrală și Occidentală.
Astfel, ”derularea adecvată a procedurilor de atribuire și a lucrărilor va însemna poziționarea Constanței pe harta globală a transporturilor, ca soluție alternativă și complementară pentru marile porturi de la Atlantic și Marea Nordului (Rotterdam, Anvers, Hamburg)”, sunt de părere reprezentanții Asociației.
Potrivit lor, ”timpul este însă foarte scurt”, iar recepțiile finale ale lucrărilor vor trebui să fie realizate înainte de 31 decembrie 2015, pentru a evita rambursarea fondurilor europene și pentru a asigura o nouă finanțare până în 2020, de aproximativ trei-patru miliarde de euro.
Aceste sume vor sprijini reconstruirea liniilor dintre Craiova și Calafat, București și Giurgiu și, nu în ultimul rând, finalizarea lucrărilor de reconstrucție pe sectorul transilvan al Coridorului IV.
3 mld. euro, valoarea proiectelor din infrastructura feroviară, aflate în diverse etape de licitare
29 septembrie 2011, 22:32
Ultima modificare în 30 septembrie 2011, 01:32
Valoarea totală a proiectelor din infrastructura feroviară, aflate în prezent în diverse etape de licitare, este de aproximativ 3 miliarde de euro, potrivit Asociației Industriei Feroviare.
Etichete: feroviar,
investitii
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook