Pavilionul B1 este dedicat zonelor turistice din România prin intermediul: Administrațiilor Publice Locale, Asociațiilor de Turism, Oficiilor de Turism, Consiliilor Județene si Primarii, iar Pavilionul B2 este dedicat Agenții de turism, touroperatori, participări internaționale si servicii turistice.
Târgul de Turism al României (TTR) contribuie la consolidarea industriei de profil prin promovarea zonelor de atracție turistică și a serviciilor din țara noastră, dar și prin organizarea de conferințe și sesiuni de dezbateri în care sunt abordate problemele industriei, împreuna cu autoritățile in domeniu.
În deschiderea evenimentului Târgului de Turism, care se desfășoară în perioada 21-24 februarie, în pavilioanele B1 și B2, Romexpo, dl. Mihai Daraban, a subliniat rolul CCIR și al Romexpo în dezvoltarea și promovarea acestui sector de activitate: „Sprijinim promovarea turismului prin toate mijloacele de care dispunem. Noile pavilioane aduc facilități care sunt apreciate în egală măsură atât de expozanți cât și de vizitatori”.
„Ediția de anul acesta a Târgului de Turism vorbește de la sine, prin cifre, despre efervescența acestui important domeniu de activitate, respectiv 329 de expozanți, față de 291 la ediția precedentă, pe o suprafață de 15.440 mp. Din totalul de 329 de expozanți, 71 sunt străini, prima ediția din acest an a Târgului de Turism atingând astfel un grad de internaționalizare de 22%”, a adăugat președintele CCIR.
Ministrul Turismului, dl. Bogdan Gheorghe Trif, a declarat: „În anul 2018, raportat la anul precedent, a fost înregistrată o creștere a numărului de turiști de aproape de 6,6%, iar turiștii străini au lăsat în România cu 120 milioane de euro mai mult decât în 2017. Iată, avem creșteri care sunt mari, dar care nu ne satisfac, pentru că știm, România are un potențial de dezvoltare turistică mult, mult mai mare. (…) Anul acesta am reușit să avem un buget de investiții cu 600% mai mare, iar acest aspect este extrem de important pentru că pe lângă promovare, Ministerul Turismului trebuie să și încurajeze și să subvenționeze investițiile pe care autoritățile publice locale le realizează”.
Târgul de Turism al României reunește 330 de mari companii iar gradul de internaționalizare anul acesta este de 22%. 15 țări își prezintă zonele și obiectivele turistice: Bulgaria, Chile, Congo, Croația, Grecia, Ungaria, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina, Portugalia, România, Rusia, Spania și Turcia.