Peste 30.000 de persoane s-au înscris pe site-ul quitfacebookday.com şi au renunţat la contul lor de pe reţeaua de socializare, ieri, fiind nemultumiţi de problemelor de securitate şi confidenţialitate. „Quit Facebook Day”, o campanie pornită de un grup de utilizatori ai Facebook în semn de protest împotriva problemelor de securitate a fost un eşec total. Doar 34.202 persoane s-au înscris pe site până luni, renunţând la reţeaua de socializare. „Ca să fi avut
Peste 30.000 de persoane s-au înscris pe site-ul quitfacebookday.com şi au renunţat la contul lor de pe reţeaua de socializare, ieri, fiind nemultumiţi de problemelor de securitate şi confidenţialitate.
„Quit Facebook Day”, o campanie pornită de un grup de utilizatori ai Facebook în semn de protest împotriva problemelor de securitate a fost un eşec total. Doar 34.202 persoane s-au înscris pe site până luni, renunţând la reţeaua de socializare.
„Ca să fi avut impact decizia de renunţare ar fi trebuit luată de zeci de milioane de consumatori”, apreciază Chris Hoofnagle, directorul Berkeley Center for Law.
Conform ultimelor date, Facebook este frecventată de 540 de milioane de persoane în fiecare lună, însemnând puţin peste 35% dintre internauţi.
Grupul a anunţat săptămâna trecută o simplificare a parametrilor de confidenţialitate pentru informaţiile puse online de utilizatorii săi, ca reacţie la valul în creştere de nemulţumiri.
SURSA: 20minutes.fr