Acest instrument AI generativ vă poate ajuta să rezumați informații complexe, să vă organizați ideile și chiar să scrieți subtitrări pe rețelele sociale. ChatGPT vă poate ajuta și să codificați.

Un lucru de luat în considerare este că, deși acest instrument AI relativ nou poate accesa cantități mari de informații, este posibil să nu poată răspunde subiectelor de-nișă cu actualizări și modificări ale industriilor și domeniilor specifice.

ChatGPT poate fi un instrument excelent AI pentru creatorii de conținut care doresc să lucreze mai repede, să economisească timp și să dezvolte conținut nou pentru platformele lor. ChatGPT și alte instrumente AI sunt aici și vor continua să ajute creatorii de conținut.

Cele mai bune moduri de a folosi ChatGPT ca și creator de conținut, potrivit Forbes.

Utilizați ChatGPT pentru a vă crea propunerile

Puteți folosi ChatGPT pentru a vă ajuta să scrieți o prezentare în calitate de creator de conținut. Mulți creatori de conținut și influenceri petrec o bună parte din timp trimițând propuneri.

Cum să începeți să utilizați ChatGPT pentru prezentare:

Puteți începe prin a întreba: „Vă rog să mă ajutați să scriu un e-mail de prezentare pentru un partener de marcă”

Apoi, furnizați informații relevante către ChatGPT. Cu cât oferiți mai mult context ChatGPT, cu atât veți primi un răspuns mai bun. În solicitare (întrebarea sau solicitarea voastră.), asigurați-vă că împărtășiți obiectivele de pe teren. De asemenea, împărtășiți cine sunteți și tipul de conținut pe care îl creați.

Utilizați ChatGPT pentru a face brainstorming și a reutiliza conținutul

Indiferent dacă creați videoclipuri YouTube, episoade podcast sau publicați pe Substack, ChatGPT vă poate ajuta să generați idei noi, să dezvoltați seriale pentru platformele voastre și să reutilizați conținutul.

Dacă ești un creator de conținut care vrea să planifice conținutul din timp sau dacă ești un influencer blocat într-o rutină creativă, ChatGPT te poate ajuta să faci brainstorming. Iată cum puteți începe să faceți brainstorming conținut cu ChatGPT:

„Sunt un creator de conținut [inserați nișă, vârstă, demografie etc.] cu sediul în [oraș sau stat]. În calitate de creator de conținut, creez conținut în jurul [inserați nișe]. Am nevoie de ajutor pentru idei de brainstorming pentru [platforma social media]. Puteți scrie o listă de idei de conținut?”

Dacă sunteți un creator de conținut și doriți să  reutilizați conținutul, puteți cere ChatGPT să:

  • Luați o postare anterioară pe blog și transformați-o în idei Instagram Reel sau TikTok.
  • Luați conținut sezonier de anul trecut și găsiți noi modalități de a folosi acele postări Instagram pentru anul acesta.
  • Priviți conținutul cu cele mai bune performanțe din anul trecut și întrebați cum să reutilizați tot acel conținut din nou pentru anul acesta.

Utilizați ChatGPT pentru a vă ajuta să planificați evenimente

Dacă ești un creator de conținut sau un influencer care dorește să se conecteze cu alții din orașul său, poți folosi ChatGPT pentru a te ajuta să organizezi evenimentul.

Iată ce să introduceți în ChatGPT:

„Vreau să planific un eveniment la cafeaua creatorilor din Seattle. Peste 50 de persoane au răspuns pe Threads că sunt interesate. Cum ar trebui să procedez? Cincizeci de oameni sunt mulți oameni, așa că aș dori să colectez adresele de e-mail ale tuturor folosind Formulare Google și să încep să organizez. Sau ar trebui să organizeze totul la un loc mai mare decât o cafenea?

Utilizați ChatGPT pentru a obține feedback

Mulți creatori de conținut și influenceri scriu articole, înregistrează episoade podcast și filmează și editează conținut video de scurtă durată. ChatGPT este util în obținerea de feedback pe toate platformele de socializare, YouTube și buletinul informativ prin e-mail.

Iată câteva moduri prin care poți folosi ChatGPT pentru a obține feedback și a-ți îmbunătăți conținutul:

Solicitați feedback la ChatGPT cu privire la miniaturile de pe YouTube. Încărcați miniaturile YouTube în ChatGPT și întrebați dacă ar trebui să ajustați titlurile, culorile, alinierea etc.

  • Întrebați ChatGPT ce ar funcționa cel mai bine pe TikTok și Instagram Reels.
  • Întrebați ChatGPT ce lipsește din postarea de blog sau din schița podcastului.