„Probabil că cei mai mulţi se uită pe net, în momentul de faţă. Nu ştiu dacă se pricep foarte bine să întrebe acolo unde trebuie. Întreabă, de regulă, la personajul colectiv numit 'Tanti Aglaia'. Cea mai mare parte dintre români se bazează nu pe experienţe personale, ci pe ale altora, şi pe relatările unor terţi în care ei au încredere, fie că sunt membri ai familiei, fie că sunt colegi de muncă, de birou, de studii, care le relatează fie la prima mână, fie la mâna a doua, impresii despre experienţa lor sau a altora în a testa un anume produs financiar sau altul. Undeva spre 43-44% din urban, pe un studiu sociologic făcut de noi în grupele de vârstă 25-55 de ani, se bazează predominant, ca sursă de informaţie, pe impresiile altora şi mai puţin pe ceea ce au trăit pe pielea proprie”, a afirmat Neacşu.
În momentul actual, spune el, fondurile deschise de investiţii din România, cele care oferă continuu posibilitatea de a intra şi a investi, au un preţ de intrare foarte mic, de la câteva zeci de lei până la o sută.
„Pentru orice buzunar, acest produs este disponibil, tangibil, în măsura în care te-ai informat”, a mai arătat CEO-ul Erste Asset Management.