5.000 de unități Dacia Spring au fost vândute în România
Producător a informat în ziua de marți că modelul Dacia Spring a ajuns la 5.000 de unități vândute în România. Conform unui comunicat, un client din București a devenit posesorul celui de-al 5.000-lea vehicul Dacia Spring vândut pe piaţa din România.
Autoturismul este de culoare Lightning Silver și a fost achiziționat prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto național, Rabla Plus.
Dacia Spring s-a impus ca lider detașat al pieței vehiculelor electrice din România
„Încă de la lansarea sa comercială, Dacia Spring s-a impus ca lider detașat al pieței vehiculelor electrice din România, ajungând să dețină aproape un sfert din vânzările acestui segment. 85% din clienții modelului au comandat ambele sisteme de alimentare disponibile opțional: cablul de 10A şi sistemul de încărcare rapidă la bornă de curent continuu”, este scris în comunicat.
La nivel european, la sfârşitul lunii martie se aflau deja în circulație aproape 40.000 de vehicule Dacia Spring. Cele mai multe dintre acestea fuseseră înmatriculate în Franţa (peste 18.000 de unităţi), Italia (6.700 de unităţi) şi Germania (5.100 de unităţi).
Este și unul dintre cele mai bine vândute modele de mașini din Franța
Dacia Spring a fost cel de-al doilea cel mai bine vândut automobil electric din Franța, fiind urmat de Peugeot 208 de la Stellantis. Pe primul loc se află Tesla Model 3, scrie Reuters, care adaugă că este prima dată în istorie când automobilele electrice le întrec pe cele cu motor pe benzină.
Presa internațională a scris și că în primele trei luni ale acestui an, înmatriculările de autoturisme noi a scăzut cu 17,3%, în Franța, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2021. De asemenea, luna martie a reprezentat cea de-a zecea lună consecutivă în care înmatriculările au scăzut.
Platforme automobile arată că din totalul vânzărilor de automobile, 40% a fost reprezentat de cele electrice, în timp ce 38,8% a fost reprezentat de cele convenționale.
Un purtător de cuvânt al Platforme automobile arată că nu se pot face estimări cu privire la vânzările de automobile noi în Franța în acest an, din cauza incertitudinilor provocate de război și din cauza lipsei anumitor componente.
Dacă la automobilele cu motoare pe benzină se adaugă şi automobilele diesel, care în primul trimestru al acestui an au avut o cotă de 16,5% din piaţa auto din Franţa, modelele cu motoare pe combustie internă reprezintă în continuare majoritatea automobilelor vândute în Franţa.