Cum ar fi să te decizi să investești într-un business și să ai sediul chiar în centrul Capitalei? Nu există prea multe variante și nici costurile nu sunt mici. Doar dacă nu optezi pentru un spatiu dedicat afacerii tale şi dezvoltat în interiorul unui hotel.
Pe înțelesul tuturor, un nou Centru de Afaceri – Head Quarter by ”Z” – s-a deschis de curând aproape de Centrul Vechi, lângă Muzeul de Istorie al Bucureştiului, in Str. Ion Nistor nr. 4. Cu ce vine nou? ”Se află chiar în interiorul ”Z Executive Boutique Hotel” și poate găzdui mai multe firme. Alfel spus, un om de afaceri român sau străin poate închiria un spațiu pentru sediul firmei.
”Practic, furnizăm servicii complete pentru un sediu de firmă – de la servicii de secretariat până la servicii complexe pentru o firmă în dezvoltare”, spune Mihaela Liliana Romașcu, Directorul Hotelului.
Totodată, clienții pot fi ajutați cu primirea şi transmiterea corespondenţei, informații pentru deschiderea conturilor la bancă sau consultații financiare pe anumite domenii, intermediere servicii judiciare si servicii notariale, conexiune Internet, utilizare computer, telefon / fax, redactare documente limba română, redactare documente limba engleză, traducere documente în / din diverse limbi, avantaj la tarife cazare, utilizare spaţii cazare în regim day-use, avantaj la consumaţie Sky Lounge. De asemenea, Sky Lounge by Z este destinat în exclusivitate clienţilor ce au sediul în hotel.
”Sunt oameni de afaceri străini care vin în România două-trei zile pe lună și chiar au nevoie de un sediu, de cineva care să răspundă la telefon, un loc unde să poată primi corespondența și unde să stea în această perioadă”, spune Mihaela Romașcu.
Până în prezent s-au ocupat câteva de sedii de firmă, cele mai multe solicitări venind din partea unor firme din sectorul de energie eoliană, înființate recent.
”Mulți închiriază apartamente pentru sediile lor și au costuri mari. Mulți dintre cei care vin la noi nu au nevoie de un număr mare de angajați. În plus, se pot folosi de spațiile amenajate în hotel pentru întâlnirile cu partenerii de afaceri”, mai dă un amănunt Directorul Hotelului – Mihaela Liliana Romascu.
De altfel, Z Executive Boutique Hotel, care a început să funcționeze la începutul acestui an, a avut un grad de ocupare de peste 95% în perioada verii, majoritatea clienților fiind turiști străini.
Hotelul are 21 de camere, dispuse pe șapte etaje, iar cea mai ieftină cameră se închiriază cu 59 euro pe noapte, fără mic dejun. În cazul în care clientul își dorește să aibă o cameră cu vedere panoramică în Piața Universității, tariful ajunge la 89 de euro, cu mic dejun inclus. Clientii sunt răsfăţaţi cu micul dejun ce se serveste în Sky Lounge by Z – cu vedere panoramică atât în Piaţa Universităţii cât şi în Bdul Regina Elisabeta.
Pe viitor, în afară de obiectivul de a ocupa sediile de firmă, Mihaela Romașcu spune că se concentrează pe o nouă investiție: un centru SPA pe care îl dezvoltă pentru confortul clientilor hotelului – proiect care ar trebui finalizat până la sfârșitul acestei luni.