Transportul elevilor la și de la școală în zonele unde distanța până la unitatea de învățământ este prea mare este în sarcina primăriilor. Mulți edili se plâng că nu au nici bani de combustibil, ceea ce face ca repararea autovehiculelor sau intrarea lor în legalitate să rămână pe plan secund.
Un primar din județul Alba, de exemplu, se plângea în această primăvară că obținerea licenței de transport școlari de la Autoritatea Rutieră Română costă aproximativ cât motorina pentru un an întreg.
51% din microbuzele pentru școlari circulă cu defecțiuni
21 decembrie 2010, 16:13
Ultima modificare în 21 decembrie 2010, 18:13
Mai mult de jumătate din microbuzele pentru transport școlari verificate în ultimele două luni de Autoritatea Rutieră Română şi Registrul Auto Român aveau diverse defecțiuni. Astfel, 1.150 de vehicule pentru elevi din cele 2.268 controlate nu corespundeau din punct de vedere tehnic. Inspectorii RAR au mai descoperit că 211 (aproape 10%) din respectivele microbuze aveau inspecția tehnică periodică expirată.
Etichete: autobuze,
autoritatea rutiera romana,
elevi,
rar
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Boc: Peste 1.000 de locuinţe ANL şi 983 de locuinţe sociale vor fi finalizate în 2011
- Țara care stă pe bani
- Ford Craiova ar putea livra mașini la New York
- Boc: Bugetul pe 2011 este poliţa de asigurare că România nu va intra în derapaj
- Bicicleta electrică pliabilă YikeBike, pe piaţă într-o săptămână
- Parlamentul dezbate bugetul pe 2011. Programul va fi prelungit până la ora 2.00 dimineaţa
- BCR: economia ar putea creşte cu 1,2% în 2011
- Ruşii vor lansa trei vehicule hibrid în 2012
- Grupul Feroviar Român a preluat transportul feroviar al Rompetrol
- Femeile de la sat au depus aproape 2.000 de proiecte europene la APDRP