Infiintata in urma cu trei ani, firma de curatenie Perfect Clean International ofera clientilor servicii de curatenie si personal instruit – instalatori, electricieni, portari, receptionieri, menajere. Directorul companiei, Grunia Marchelov, spune ca piata serviciilor de curatenie „constituie un buisness ce merge in primul rand pe incredere”. Profitabilitatea unei astfel de afaceri se ridica la 10% din suma contractata, „nu asa cum ar fi normal, si cum se intampla si in strainatate, unde firmele inregistreaza un profit de peste 30% per contract”. Marchelov sustine ca firma pe care o conduce semneaza lunar contracte de peste 500 de milioane de lei. Cifra de afaceri, anul trecut, a fost de 6 miliarde de lei. Ea avertizeaza ca inceputurile unei astfel de afaceri sunt grele si costisitoare, aparatura si investitiile ridicandu-se la preturi destul de mari pentru economia romaneasca. „O masina de spalat covoare este mai scumpa decat un automobil, iar piesele de schimb sunt rare si nu fac aparatul viabil”, afirma managerul Perfect Clean. Printre clientii permanenti care apeleaza la serviciile firmei se numara Ambasada si Consulatul SUA, Patriarhia Romana, Computerland, AIG Life, Leo Burnett, Amway, Dada Design, Air France, Flamingo Computers, Marks & Spencer.
Angajatii trebuie sa fie cu analizele la zi
Cifra de afaceri inregistrata de compania Perfect Clean in anul fiscal 2000 s-a ridicat la suma de 6 miliarde de lei. Grunia Marchelov este de parere ca o astfel de suma nu poate fi considerata satisfacatoare, insa se declara multumita de continuitatea afacerilor. „Cred ca firma noastra se situeaza la un nivel mediu pe piata romaneasca, insa pot spune ca intre firmele de curatenie suntem destul de sus”, adauga managerul Perfect Clean. Ea arata ca, in functie de suprafata de curatat si de frecventa interventiilor, tarifele variaza intre 50 si 5.000 de dolari pe luna. Grunia Marchelov sustine ca serviciul de resurse umane pe care l-a infiintat este gandit special pentru a forma oamenii care lucreaza in curatenie. Cei peste 120 de angajati sunt atent triati si, nu in ultimul rand, verificati „la sange”. Dupa ce sunt adunate cat mai multe informatii despre potentialul angajat – etapa de care se ocupa superviserul echipei, se trece la o a doua faza. Analizele medicale care arata starea de sanatate a persoanei ce urmeaza a fi angajata atarna greu in ochii sefilor. „Nu ne putem permite ca un om de-al nostru, care sufera de o boala de piele, sa-i imbolnaveasca si pe clienti”, sustine managerul companiei. Fiecare angajat beneficiaza de asistenta juridica gratuita si, in plus, fiecare are incheiata o asigurare. „Vrem ca oamenii nostri sa se simta protejati, motiv pentru care le-am incheiat asigurari nominale, prin care li se platesc despagubiri in caz de accident”, afirma Grunia Marchelov.
Referindu-se la investitiile companiei, general managerul sustine ca „sunt permanente”, cel mai des fiind achizitionate masinile de curatenie si cele de spalat pardoseli. De asemenea, Perfect Clean a cumparat trei microbuze care stau la dispozitia echipelor de curatenie, o Dacia Break si una transporter. „In doi ani de zile o sa fie gata noul sediu, unde o sa avem mai mult loc si unde oamenii nostri or sa beneficieze de mai multe facilitati”, conchide Grunia Marchelov.
6 miliarde de lei atrasi cu aspiratorul
26 iulie 2001, 12:00
Ultima modificare în 26 iulie 2001, 15:00
Infiintata in urma cu trei ani, firma de curatenie Perfect Clean International ofera clientilor servicii de curatenie si personal instruit - instalatori, electricieni, portari, receptionieri, menajere. Directorul companiei, Grunia Marchelov, spune ca piata serviciilor de curatenie "constituie un buisness ce merge in primul rand pe incredere". Profitabilitatea unei astfel de afaceri se ridica la 10% din suma contractata, "nu asa cum ar fi normal, si cum se intampla si in strainatate, unde firmele
Etichete: arhiva,
curatenie,
Grunia Marchelov,
Perfect Clean
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Din asa-zisa „criza a graului”, cei mai castigati sunt exportatorii
- Stolojan nu are nevoie de garda de corp
- Un fond nou infiintat cauta bani pentru Dracula Land
- La Constanta afacerile merg prost
- Dupa 15 ani de absenta, reprezentantii celor mai mari companii de turism din Europa, TUI, Condor&Neckermann au vizitat litoralul romanesc la invitatia Ministerului Turismului.
- CSOP a dat lovitura
- Dracula Land este in faza de proiect
- Pretul terenurilor din Bucuresti creste
- 13 variante de investire a micilor economii
- Capital a ajuns sursa de inspiratie