Conform cercetării, 62% dintre directorii de companii chestionaţi au declarat că numărul de clienţi va creşte şi în 2016, în timp ce 38% dintre aceştia, cu 4% mai mulţi decât în anul anterior, susţin că portofoliul de clienţi va rămâne stabil.
De asemenea, trei sferturi dintre respondenţi (74%) au menţionat că valoarea cifrei de afaceri medie pe client va creşte, iar 54% dintre aceştia amintesc de o majorare a numărului de angajaţi în 2016.
Pe de altă parte, respondenţii persoane fizice au declarat, în proporţie de 97%, că au deja o maşină de familie, în creştere cu 13% faţă de anul anterior. În acelaşi timp, 68% dintre cei chestionaţi spun că intenţionează să îşi cumpere o maşină nouă în viitorul apropiat.
Ca metodă de achiziţie, 30% preferă plata în numerar şi 28% creditul. Totodată, 11% ar prefera un contract de leasing, potrivit studiului realizat de New Kopel Group.
Studiul, demarat în 2015 şi aflat anul acesta la cea de-a doua ediţie, a fost realizat pe un eşantion de peste 50 de companii şi mai mult de 100 de persoane fizice, prin metoda chestionarului. Cercetarea a fost iniţiată cu scopul de a obţine informatii cheie despre comportamentul clienţilor în contextul pieţei locale şi de a măsura percepţia acestora cu privire la nivelul de trai din România.
New Kopel este un grup de companii, parte a grupului Shlomo, una dintre cele mai mari holdinguri din Israel. New Kopel a apărut pe piaţa din România în anul 2005, fiind singura companie care oferă, în acelaşi timp, servicii de leasing operaţional, fleet management şi rent-a-car. AGERPRES