"Din cei 7,6 milioane de utilizatori, 6,74 milioane (88,7%) şi-au setat oraşul în profil", se arată într-un comunicat al Facebrands.ro, remis Mediafax.
"Faţă de anul trecut, aceştia au crescut în număr absolut dar au scăzut uşor în proporţie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut când erau 6,57 milioane (93,88% din total, la momentul respectiv)", menţionează comunicatul.
Numărul de pagini româneşti create pe Facebook a crescut în 2014 cu 12,8%, la 26.785.
Cele mai multe pagini româneşti de Facebook sunt în categoriile afaceri locale (2.880), artă şi cultură (1.672), sănătate & îngrjijire personală (1.495), magazine online (1.487), cântăreţi şi trupe (1.319) şi bloguri (1.159).
Topul oraşelor din România
|
Oraş |
Utilizatori |
Procent |
1 |
Bucureşti |
1,480,640 |
21,97% |
2 |
Cluj-Napoca |
260,040 |
3,86% |
3 |
Timişoara |
260,000 |
3,86% |
4 |
Iaşi |
260,000 |
3,86% |
5 |
Constanţa |
207,900 |
3,08% |
6 |
Craiova |
172,480 |
2,56% |
7 |
Braşov |
169,200 |
2,51% |
8 |
Galaţi |
152,040 |
2,26% |
9 |
Ploieşti |
142,000 |
2,11% |
10 |
Oradea |
133,400 |
1,98% |