În același timp, tot anul trecut, compania și-a dublat și cifra de afaceri, ajungând la 1,8 milioane de euro. ”În 2015 am început dezvoltarea la nivel național, tocmai pentru a acoperi cererea venită din partea angajatorilor. Primii pași către provincie au fost făcuți la finalul lui 2014, însă anul trecut a fost cel în care am pătruns în mai multe orașe, am semnat partneriate cu companii românești din țară și am pus bazele unei rețele la nivel național, rețea care va fi dezvoltată în 2016. Vrem să creștem numărul sălilor care oferă abonamentul nostru, dar și al companiilor care își recompensează astfel angajații”, spune Andrei Crețu, co-fondator 7card.
În 2016, focusul îl reprezintă continuarea extinderii rețelei la nivel national și, cel puțin, dublarea numărului de abonați activi. În acest sens, în echipa 7card a fost cooptat, pentru coordonarea departamentului comercial, Dragoș Bunescu, fost manager comercial în multinaționale de top din domenii precum beneficii pentru companii și telecomunicații.
„Am căutat un om cu experiență comercială, cu viziune. Datorită extinderii pe care o avem în vedere, în 2016 estimăm o creștere a cifrei de afaceri la 3,5 milioane de euro și un număr de 20-25.000 de abonați activi”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card.