”Dar, merită”, este concluzia antreprenorilor din această zonă, cererile fiind întotdeauna mai mari cu până la 30%, comparativ cu alte perioade din an, care nu sunt marcate de o sărbătoare anume. Cori Grămescu, manager general și acționar al LadyFIT, unul dintre cele mai cunoscute nume din piața locală de aerobic și de fitness, a luat decizia de a se extinde, din luna martie, pe segmentul serviciilor de îngrijire corporală High-Tech, venind cu prețuri promoționale.
Astfel, pe zona de wellness a adus noi produse terapeutice cum ar fi: radiofrecvența multipolară, criolipoliza, laserterapia zerona, dar și remodelarea corporală prin cavitație. ”Sunt terapii care au rezultate foarte rapide. În zece ședințe, poate fi rezolvată problema celulitei. De exemplu, criolipoliza este o formă de tratament non-invaziv care elimină celulele de grăsime subcutanată localizate în diverse zone ale corpului. Tehnologia combinată de infraroșu și protoni ajută la refacerea structurii pielii, prin încetinirea proceselor oxidative la nivelul tegumentului”, spune Cori Grămescu.
Potrivit acesteia, fiecare schemă de terapie se stabilește în funcție de nevoile individuale, de rezultatele așteptate, în acest sens fiind oferite și informații suplimentare, înainte de începerea tratamentului. Mai mult, un avantaj îl reprezintă faptul că, în această perioadă, sunt aplicate reduceri pentru fiecare serviciu, o ședință ajungând la 60 de lei, adică jumătate din media prețului practicat în această piață. ”Astfel, aducem un plus de beneficii pentru clientele noastre și nu numai. În același timp, venim cu un preț corect în piață. Am încercat aceste servicii anul trecut și mi-am dat seama că sunt descurajant de scumpe, fiind poziționate premium. De aceea, am decis să le promovez la aceste prețuri, tocmai pentru a fi accesibile unui public mai larg”, adaugă Cori Grămescu.
Și nu este singura antreprenoare care vine cu o strategie adresată publicului feminin în luna martie. O mișcare similară este observată și în cazul clinicilor de chirurgie estetică. ”În luna martie bărbații devin și mai interesați să ofere cadouri femeilor sub forma unor pachete speciale la clinicile de frumusețe. Ne așteptăm la o creștere a cererilor pentru implanturi mamare, intervenții cu toxină botulinică, lipoaspirații și reîntinerirea cu plasmă îmbogățită sau liftingul vampirilor, cum i se mai spune”, declara dr. Dana Jianu, care deţine, împreună cu soțul său, medicul Ștefan Jianu, centrul medical ProEstetica, cu afaceri de circa 1,1 mil. euro.
Așadar, pentru luna martie, ProEstetica a redus prețurile la consultațiile și tratamentele cu laser cu 10%. Mai mult, împreună cu Fundația "Frumusețe prin sănătate", clinica a lansat, în această perioadă, un concurs cu trei premii constând, fiecare, într-o operație cu laser, în funcție de nevoile persoanei care se va înscrie. ”Românii sunt tot mai deschiși la tratamentele și intervențiile pentru frumusețe, dovadă fiind și faptul că ne situăm, în Europa, înaintea unor vecini precum Ungaria, Austria, Polonia, din punctul de vedere al solicitărilor”, a declarat și Ștefan Jianu.
Într-adevăr, România ocupă locul 25 în topul ţărilor cu cele mai multe solicitări de operaţii estetice, potrivit ultimului studiu al Asociaţiei Internaţionale a Operaţiilor Estetice, publicat recent de The Economist. Peste 100.000 de proceduri estetice se efectuează anual în România.
8 Martie dă idei antreprenorilor: serviciile de înfrumusețare au prețuri tăiate la jumătate
26 aprilie 2013, 20:20
Ultima modificare în 9 martie 2019, 01:44
Idei noi de business, reduceri de prețuri și lansări de servicii destinate exclusiv femeilor apar deseori în această lună, cu ocazia Mărțișorului și zilei de 8 Martie. Iar în unele cazuri, reducerile înseamnă chiar jumătate din prețul inițial.
Etichete: martie,
reducere
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook