Romtelecom trimite scrisori explicative tuturor clienţilor cărora le-a dat gratuit asigurări pentru locuinţe. “Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a transmis o scrisoare către Romtelecom şi Astra Asigurări, prin care solicită să clarifice clienţilor comunicarea despre poliţele de asigurare. În acest sens, Romtelecom a decis să trimită o scrisoare de clarificare celor 791.166 clienţi care au primit poliţa de asigurare gratuită”, se afirmă într-u
Romtelecom trimite scrisori explicative tuturor clienţilor cărora le-a dat gratuit asigurări pentru locuinţe. “Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a transmis o scrisoare către Romtelecom şi Astra Asigurări, prin care solicită să clarifice clienţilor comunicarea despre poliţele de asigurare. În acest sens, Romtelecom a decis să trimită o scrisoare de clarificare celor 791.166 clienţi care au primit poliţa de asigurare gratuită”, se afirmă într-un comunicat Romtelecom.
Compania mai informează că patru abonaţii asiguraţi vor fi despăgubiţi de Astra Asigurări în baza poliţelor gratuite. “Există deja patru oameni (unul din Bucuresti, unul din judetul Hunedoara şi doi din judeţul Vrancea) care urmează să fie despăgubiţi (…) ca urmare a unor incendii care le-au afectat casele”, se afirmă în comunicatul Romtelecom. Locuinţele au fost asigurate pentru suma de 20.000 de euro, dar valoarea despăgubirii pe care o va primi fiecare din cei patru proprietari menţionaţi depinde de gradul de avarie al casei în urma producerii incendiului.
Poliţele oferite gratuit de Romtelecom abonaţilor au iscat un întreg scandal. Comisia de Supraveghere a solicitat anularea acestor poliţe. Decizia prin care CSA a solicitat denunţarea poliţelor nu a fost publicată însă nici pe site-ul autorităţii şi nici în Monitorul Oficial, iar comunciatul de presă remis de instituţie nu a precizat de la ce dată trebuie anulate poliţele emise.
În plus, Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal a stabilit că Romtelecom nu a respectat prevederile legale privind transferul datelor personale în momentul în care a transmis asigurătorului date despre clienţii săi. Romtelecom a contestat această decizie în instanţă.