'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacităţile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web şi de aplicare la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google. 

În cursul anului 2015, peste 200 de ONG-uri din România au aplicat în cadrul programului, iar dintre acestea 30 de proiecte internaţionale dedicate ONG-urilor au fost deja câştigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Organizaţiile înscrise în programul 'WEB-ONG' au beneficiat, anul trecut, de peste un milion de accesări ale paginilor de Internet şi mai mult de 16 milioane de afişări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea. 

Asociaţia Europa Digitală menţionează că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul 'WEB-ONG', care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizaţiilor în mediul online. Potrivit sursei citate, ONG-urile din România vor beneficia, lunar, de 10.000 de dolari prin intermediul proiectului internaţional Google AdGrants for nonprofit, în vederea promovării în mediul online. 

Programul dedicat organizaţiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicităţii de iVox.ro arată că doar jumătate dintre ONG-urile româneşti se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanţare naţională sau internaţională destinată organizaţiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse şi de cunoaştere. 

Sursa: Agerpres