Rezultatul validează calitatea rețelei: 97% dintre utilizatorii Orange 4G sunt mulțumiți de experiența 4G avută.
Cercetarea a fost desfășurată în perioada iunie – septembrie 2015, cu ajutorul agenției Millward Brown, agenție de cercetare de top la nivel global, specializată în studii asupra eficacității comunicării, canalelor media și asupra valorii mărcilor.
Între 13 august și 11 septembrie clienții au testat astfel performanțele rețelei 4G pentru streaming video și audio, descărcare și încărcare de fișiere. Timp de o lună, după accesarea fiecărui tip de conținut, clienții au fost rugați să-și spună părerea despre internetul 4G oferit de Orange.
În urma analizării celor peste 11.000 de evaluări primite, rezultatele arată că 97% dintre clienții Orange 4G sunt mulțumiți de experiența avută la folosirea internetului mobil.
La acest studiu au participat 5.085 de utilizatori Orange 4G. Eșantionul este reprezentativ la nivel național pentru totalitatea clienților Orange 4G, marja de eroare fiind de +/-2%. Datele au fost prelucrate și analizate de către Millward Brown România.
Orange deține în prezent cea mai extinsă rețea 4G din România care acoperă 96% din populația urbană și 70% din populația totală a țării.