Vodafone va impune o taxă nouă pentru clienții săi

Vodafone a schimbat Termenii și Condițiile pentru serviciile preplătite (cartelele prepay) și a introdus o taxă nouă. De acum, clienții care folosesc cartele Vodafone vor plăti 4 lei suplimentar la fiecare reîncărcare, indiferent de valoarea încărcării sau de câte reîncărcări fac.

Această taxă se aplică pentru reîncărcările făcute în magazinele sale, în francizele sale și online (prin aplicația My Vodafone sau pe site-ul său). Noile condiții au intrat în vigoare pe 23 ianuarie 2025. Dacă îți reîncarci cartela prin alte surse, nu vei plăti această taxă.

„Pentru operatiunile de (re)încărcare efectuate în reţeaua de magazine proprii Vodafone, în Francizele Vodafone şi în mediul online (aplicaţia My Vodafone şi website), se percepe un tarif unic (indiferent de valoarea încărcată şi numărul de încărcări efectuate per operaţiune/tranzacţie), denumit “Tarif Servicii Vânzare”, în cuantum de 4 RON (TVA inclus).

Acest tarif este menit să acopere costuri aferente administrării şi optimizării unora dintre componentele necesare pentru operarea eficientă a canalelor proprii de vânzare, cum ar fi elementele logistice, operaţionale şi tehnologice.”, au transmis reprezentanții companiei de telefonie mobilă.

vodafone
SURSA FOTO: Dreamstime

Despre Vodafone România

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, având ca obiectiv menținerea unei societăți conectate și construirea unui viitor digital pentru toți.

Compania de telefonie mobilă își concentrează activitatea pe două platforme regionale majore și distincte în Europa și Africa. Are operațiuni mobile și fixe în 22 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 30 iunie 2020, Vodafone Group avea peste 300 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix și peste 22 milioane de clienți ai serviciilor TV.

Compania de telefonie mobilă conectează lumea pentru un viitor mai bun. Este optimistă cu privire la modul în care tehnologia și conectivitatea pot contribui pentru viitor și îmbunătăți viețile oamenilor.

Prin activitatea sa, își propune să construiască o societate digitală care să susțină progresul socio-economic, incluzivă și care să nu fie în detrimentul planetei. De aceea, s-a angajat să îmbunătățească viețile a peste un miliard de oameni și să reducă la jumătate impactul lor asupra mediului până în 2025.