City Park Mall din Constanţa a realizat primul studiu de comparaţie a preţurilor dintre complexurile comerciale de acest gen. Au fost luate în calcul, pe lângă mallul din Constanţa şi trei malluri mai cunoscute din Bucureşti, precum Băneasa Shopping City, Plaza România şi Bucureşti Mall.
Ca metodologie, studiul comandat a folosit comparaţia de preţuri pentru produse indentice din cele patru malluri şi a utilizat pentru identificare codurile de produse ale comercianţilor. Cercetarea a fost efectuată cu ocazia apariţiei pe piaţă a noilor colecţii de primăvară şi a arătat că între produsele din cadrul City Park Mall şi cele din mallurile din Capitală nu există diferenţe de preţ. Mărcile utilizate în studiu au fost: Bershka, Debenhams, Enzo Bertini, Mango, Pull and Bear, Zara, Adidas, Il Passo, Leonardo şi Puma.
„Prin acest studiu am dorit să arătăm constănţenilor că City Park Mall le oferă o gamă la fel de vastă, poate chiar şi mai bogată decât mallurile din Capitală şi nu există diferenţe de preţ între produsele de calitate existente în aceste centre comerciale. Astfel, putem să ne asigurăm clienţii de oferta foarte variată de produse ce poate fi găsită în magazinele noastre, şi pe această cale dorim să îi atragem in numar cat mai mare si sa continuam fidelizarea celor existenti”, declară Andreea Haşcu, Director Marketing Neocity Group Romania.