Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, LillaPois vine cu o ofertă gândită pentru a răspunde cerințelor femeilor moderne, active, interesate de imaginea proprie, la curent cu noutățile, conectate la tehnologie, preocupate de sănătate și starea de bine, dornice să descopere.
“Propunem clienților noștri o gamă foarte largă de produse – aproape 14.000 de articole, cu un raport foarte bun calitate preț și servicii de specialiști: make-up bar, dermo analiză si împachetare cadouri, totul într-o ambianță foarte plăcută și având un personal specializat, mereu la dispoziția clienților”, a declarat Mihaela Ionescu, Responsabil Proiect LillaPois România.
Gama de produse este una internațională, cu mărci din România, Italia, Franța, Republica Moldova, Cehia, Polonia.
“În mediul online, începem cu un website și prezența în social media, urmând ca în perioada următoare să avem disponibil și magazinul online”, adaugă Mihaela Ionescu.
Rețeaua de magazine LillaPois a fost dezvoltată de Auchan în Italia, primul magazin fiind deschis în anul 2014, iar în prezent, rețeaua LillaPois din Italia a ajuns la 60 de magazine. Ca răspuns la succesul înregistrat, conceptul a fost preluat, în 2016, în Rusia, unde rețeaua numără, în prezent, cinci magazine – toate în Moscova.