Autostrada suspendată Chenggye care traversa centrul metropolei Seul a fost construită în 1971 ca răspuns la traficul tot mai crescut. Lucrările au fost supervizate de Lee Myung-bak, care la acea dată era preşedintele firmei desemnate să construiască autostrada.

După trei decenii, în care autostrada a fost tranzitată zilnic de 170.000 de vehicule, a apărut ideea demolării ei şi transformării spaţiului într-o oază de verdeaţă.

Ideea a fost folosită tocmai de Lee Myung-bak în campania electorală pentru primăria oraşului. El a promis celor care îl votează că va demola autostrada şi va restaura zona. Cu acest proiect, Lee a câştigat alegerile în 2002 şi un an mai târziu au început lucrările de restaurare. Acestea au implicat demolarea a circa cinci kilometri din autostrada suspendată şi au fost definitivate în doi ani. Nu după mult timp, Lee a ajuns preşedintele Coreei de Sud între 2008 şi 2013.

Proiectul de restaurare, care se întinde pe 5,8 km, a adus o serie de beneficii oraşului Seul, în privinţa turismului, a protecţiei împotriva inundaţiilor, a reducerii temperaturii, a vieţii vegetale şi animale, a moştenirii culturale şi a sănătăţii rezidenţilor. 

Autostrada înainte de demolare


Locul rămas după demolarea autostrăzii a fost transformat într-o zonă pietonală