'Black Friday devine o tradiţie la care ne face o deosebită plăcere să luăm parte de fiecare dată, acesta fiind cel de-al cincilea an în care participăm. Şi anul acesta ne aşteptăm clienţii cu reduceri importante atât la produsele electronice, electrocasnice, IT cât şi telecom. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor şi preferinţelor clienţilor noştri, am pregătit o varietate bogată de produse şi discounturi de nerefuzat, am majorat stocurile şi am introdus în gamă produse aflate în premieră în oferta magazinelor noastre, cu ocazia sărbătorii preţurilor mici', a declarat Andreea Mihai, director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România, citată de Agerpres.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de ţări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul unu în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 282 de magazine dintre care 31 hipermarketuri 'Carrefour', 111 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro şi 86 de magazine Billa.