A scăzut numărul legăturilor sponsorizate de pe Google.com

Cursul actiunilor Google listate la bursa din New York a inregistrat ieri o scadere cu 7% dupa publicarea unui studiu al comScore care releva faptul ca numarul de accesari ale legaturilor sponzorite de pe Google.com a scazut. Conform studiului, in ianuarie 2008, au fost inregistate 532 de milioane de click-uri pe aceste legaturi in Statele Unite, in scadere cu 12% fata de luna septembrie a anului trecut.   Inventata la sfarsitul anilor 90 de catre Overture, o societate cumparat

Cursul actiunilor Google listate la bursa din New York a inregistrat ieri o scadere cu 7% dupa publicarea unui studiu al comScore care releva faptul ca numarul de accesari ale legaturilor sponzorite de pe Google.com a scazut.

Conform studiului, in ianuarie 2008, au fost inregistate 532 de milioane de click-uri pe aceste legaturi in Statele Unite, in scadere cu 12% fata de luna septembrie a anului trecut.  

Inventata la sfarsitul anilor 90 de catre Overture, o societate cumparata de Yahoo, piata legaturilor sponsorizate, in prezent dominata de Google a afisat pana acum o permanenta crestere. Daca datele furnizate de studiulcomScore sunt reale, acesta ar putea inseamna sfarsitul epocii de aur al acestui segment de piata.  

Data: 27 februarie 2008 

Sursa: L’Expansion