Purtătorul de cuvânt al Partidului Social Democrat (PSD), Lucian Romașcanu, a fost invitat la emisiunea „40 de întrebări cu Denise Rifai”, difuzată al Kanal D. Acest interviu reprezintă ultima ediție din cel de-al treilea sezon al emisiunii, după care întreaga echipă va intra în vacanță.
După ce a lucrat în media timp de 27 de ani, Lucian Romașcanu a ales să intre în politică în 2016. În 2022, el i-a succedat lui Marcel Ciolacu la șefia grupului PSD Buzău. Aflat în prezent la al doilea mandat de senator, Lucian Romașcanu a mai fost ministru al Culturii în administrația Tudose și Ciucă De asemenea, a fost de două ori purtător de cuvânt al PSD.
Întrebările pe care le va primi Lucian Romașcanu
Ediția de duminică a emisiunii “40 de întrebari cu Denise Rifai” se anunță a fi o întrevedere plină de informații relevante despre culisele puterii.
„V-ați mai fi înscris la doctorat dacă nu erați ministru al Culturii?”, „Vorba dulce… funcții aduce?”, „A vrut Marcel Ciolacu să scape de Gabriela Firea?”, „Cât ajută cumetriile în politică?”, „Ii mai dă emoții președintele Iohannis lui Marcel Ciolacu?” , „Ați mințit vreodată pentru șefu’?” sunt cateva dintre intrebările ce ii vor fi adresate de Denise Rifai purtătorului de cuvânt al PSD, Lucian Romașcanu.
Lucian Romașcanu a absolvit liceul B.P Hașdeu din Buzău în anul 1998, apoi a urmat cursurile Facultății de Comerț din cadrul ASE București. Ulterior, el și-a continuat studiile peste ocean.
Primul său loc de muncă l-a avut în perioada 1991-1993, atunci când ocupa funcția de account manager la un exportator de vinuri românești. Atunci, el se ocupa de coordonarea piețelor din Israel, Canada și Olanda, dar mai participa și la negocieri, superviza livrările și pregătea documentele.
De asemenea, Lucian Romașcanu a mai lucrat și ca reprezentat pentru România în domeniul vinurilor în cadrul companiei Amorim&Irmaos.
Acesta s-a ocupat de construirea prezenței pe pia’a românească, obținerea și menținerea poziției de lider local. Nu în ultimul rând, el a mai s-a mai ocupat și de prezentări ale ofertei către clienții cheie, dar și de negocierea și obținerea de contracte.