Dealerul de automobile AAA Auto a avut anul trecut pierderi totale de 28 milioane de euro. Cifrele sunt îngrijorătoare prin comparaţie cu anul precedent, în care a obţinut un profit de 4,8 milioane euro.

Concret, veniturile au scăzut cu 23%, la 364,3 milioane euro, în principal deoarece preţul încasat pe bunurile vândute a scăzut cu 25%. În acelaşi timp, costurile operaţionale au crescut cu 15%, până la 90,6 milioane euro.

În caz particular în Ungaria veniturile din vânzări au scăzut cu 27% până la 39,6 milioane euro în anul trecut. Cel mai greu trimestru a fost al patrulea, în care veniturile au scăzut cu 63% până la 6,1 milioane euro.

În faţa acestor rezultate neplăcute, conducerea AAA Auto a decis suspendarea temporară a operaţiunilor sale din Ungaria, pe motivul unui climat economic în continuă stare de înrăutăţire, precum şi o cerere din ce în ce mai restrânsă. Nu este însă vorba despre o închidere totală şi o ieşire din piaţa maghiară, compania având în plan să redeschidă activitatea peste doi sau trei ani.