Banca Transilvania a lansat pentru micii intreprinzatori “Abonamentul bancar”, prin care clientii nu vor mai plati comisioane pentru operatiunile bancare, indiferent de numarul si volumul acestora.
De abonamentul bancar pot beneficia IMM-urile cu o cifra de afaceri de maximum 1,5 milioane de lei.
Valoarea abonamentului pentru toate intreprinderile mici si mijlocii, clienti noi ai bancii, va fi de zece euro. Produsul a fost construit in asa fel incat sa nu implice nici o pierdere pentru client, ceea ce inseamna ca, daca valoarea totala a comisioanelor aferente operatiunilor efectuate de firma, intr-o luna, este mai mica decat valoarea abonamentului, aceasta va achita doar cat a consumat.
Pentru clientii mai vechi ai bancii, abonamentul se stabileşte ca medie a valorii comisoanelor lunare aferente operatiunilor efectuate in ultimele sase luni.
In ambele cazuri, valoarea abonamentului va fi automat recalculata din sase in sase luni.
Banca Transilvania este nucleul Grupului Financiar Banca Transilvania. Cu o cota de piata de patru procente, banca se afla in primele zece banci din Romania, in functie de active.
Sursa: Banca Transilvania, 19 iunie 2006