Abonamentul Twitter Blue ar urma să se scumpească

Fondatorul Tesla și SpaceX vrea ca platforma de socializare să ofere mai multe facilitați, precum verificarea profilurilor. În acest context, abonamentul Twitter Blue ar urma să se scumpească de la 5 dolari pe lună la 20 de dolari pe lună.

Totodată, abonamentul ar putea să includă și opțiunea verificării conturilor şi nu numai, conform informațiilor transmise de theverge.com

Amintim că verificarea conturilor şi afişarea unui simbol special utilizatorilor verificaţi era o funcţie gratuită. Aceasta ajuta la confirmarea conturilor reale ale celebrităților și nu numai.

Inginerii platformei au primit ultimatum

Această funcție ar urma să fie inclusă Twitter Blue. Mai mult, persoanele care deţin deja un cont verificat vor avea 90 de zile din momentul lansării Twitter Blue în noul format pentru a se abona.

De asemenea, aceștia își vor pierde simbolul dacă nu se vor abona în maximum 90 de zile, potrivit sursei menționate.

Publicația menționată scrie că inginerii platformei de socializare au primit şi un ultimatum legat modificările dorite de Elon Musk. Aceștia vor fi concediați în cazul în care nu vor lansa Twitter Blue în noul format până pe 7 noiembrie.

Schimbarea implementată de Elon Musk în Twitter

Amintim că Elon Musk a decis să schimbe pagina de start a Twitter în mai puțin de 24 de ore după ce a finalizat achiziția platformei de socializare.

Acesta a cerut ca utilizatorii deconectați care vizitează Twitter.com să fie redirecționați către pagina Explore, care afișează tweet-uri în trend și știri, potrivit unor angajați familiarizați cu această chestiune, care au cerut anonimatul pentru a vorbi fără permisiunea companiei, scrie sursa menționată.

Înainte, vizitarea paginii de pornire a Twitter în timp ce era deconectată arăta doar un formular de înregistrare, încurajând crearea unui cont pentru a vizualiza tweet-urile. Directiva lui Musk, care a fost pusă în aplicare vineri, a necesitat implicarea vicepreședintelui pentru a anula o înghețare a codului pusă în aplicare pentru a împiedica angajații să facă modificări în timpul procesului de preluare.

Schimbarea paginii de start a Twitter este un exemplu al modului în care Musk a început să schimbe rapid compania din interior.