Accessorize vrea 15 magazine până în 2011

Brandul britanic Accessorize vizează extinderea reţelei locale până la 15 magazine până în 2011, după ce a inaugurat, de la începutul anului, două noi locaţii. Accessorize a deschis astăzi cel de-al nouălea magazin al său în galeria comerciala Esplanada, din cadrul Cora Pantelimon. Acesta este cel de-al cincilea deschis în Bucureşti, pe lângă cele din Bucureşti Mall, Bd. Magheru, Băneasa Shopping City şi Plaza România. Acest nou magazin este cel de-al doilea deschis în

Brandul britanic Accessorize vizează extinderea reţelei locale până la 15 magazine până în 2011, după ce a inaugurat, de la începutul anului, două noi locaţii.

Accessorize a deschis astăzi cel de-al nouălea magazin al său în galeria comerciala Esplanada, din cadrul Cora Pantelimon. Acesta este cel de-al cincilea deschis în Bucureşti, pe lângă cele din Bucureşti Mall, Bd. Magheru, Băneasa Shopping City şi Plaza România.

Acest nou magazin este cel de-al doilea deschis în 2009, primul din acest an fiind cel din Plaza România, deschis la sfârşitul lunii ianuarie.

Pe lânga cele două magazine deschise în acest an în Bucureşti, Accessorize îşi va mai deschide altele două, dintre care unul în cadrul Cotroceni Park.

Pe lânga magazinele din Bucureşti, Accessorize mai deţine patru magazine în alte trei oraşe, respectiv două în Cluj, la Polus Center Cluj şi Iulius Mall Cluj, unul în Iaşi, la Centrul Comercial Felicia şi unul în Constanţa, la City Park Mall of Constanţa.

Accessorize se axează pe Capitală

“În acest moment ne concentrăm atenţia asupra Bucureştiului, însă oraşele Braşov şi Timişoara se află în planul nostru de extindere, momentul intrării noastre pe aceste pieţe depinzând însa exclusiv de evoluţia proiectelor mall-urilor”, a declarat Hakan Gün, Bussines Unit Manager Accessorize.

Lunar, magazinele Accessorize înregistrează aproximativ 50.000 de vizitatori, numărul anual al acestora fiind de peste 700.000.

“Ponderea cea mai mare a cifrei de afaceri este reprezentată de vânzările realizate în Bucureşti, aproximativ 80 %. Vânzările noastre s-au dublat în 2008 faţă de anul 2007, iar pentru acest an targetăm de asemenea dublarea vânzărilor realizate în anul precedent. Această creştere este în primul rând datorată extinderii reţelei de magazine”, a mai adăugat Hakan Gün.

Accessorize a intrat pe piaţa din România în anul 2007.