Coca-Cola HBC România a înregistrat zece trimestre consecutive de creştere iar responsabile pentru acest lucru sunt variantele băuturile Coca-Cola Lime şi Coca-Cola Zero, potrivit lui Dan Timotin, Country Sales Manager, Coca-Cola HBC România.
“A fost o vară excepţională pentru Coca-Cola HBC România, mai bună chiar decât vara trecută, când am înregistrat o performanţă peste medie. Suntem mândri să menţinem o tendinţă pozitivă de creştere, timp de 10 trimestre consecutiv”, spune Timotin.
Primele şase luni ale acestui an au adus o creştere de 5-6% a volumelor. Apa, ceaiurile reci şi băuturile carbonatate au avut mari creşteri, primele două segmente înregistrând creşteri de două cifre comparativ cu vara anului trecut, în timp ce segmentul de băuturi carbonatate a avut o creştere de peste 6%, din punct de vedere volum.
“Coca-Cola Lime şi a noua formule Coca-Cola Zero au cel mai mare succes pe piaţă. Datorită succesului înregistrat în România, colegii din Polonia au lansat şi ei această varianta Coca-Cola”, afirmă Timotin.
În ceea ce priveşte exporturile, acestea reprezintă apromaximativ 7-9% din cifra de afaceri. Produsele îmbuteliate în România sunt exportate către aproximativ zece ţări, printre care Italia, Malta, Austria, Cipru, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Croaţia, Bosnia, Macedonia şi Grecia. Cel mai important produs care merge la export este Cappy Pulpy, însă compania exportă, în cantităţi mai mici, apă minerală naturală, precum şi diverse alte branduri care se produc doar pentru ţările respective.