Potrivit lui J.T. Wang, în 2012 Acer intenţionează să livreze cu 10% mai multe notebook-uri şi să rămână profitabil datorită vânzărilor de laptopuri ultra-subţiri şi a cererii venite de pe pieţele emergente. De asemenea, Wang a mai spus că strategia Acer de a-şi extinde cota de piaţă se va concentra de acum încolo mai mult pe marjele de profit decât pe preţurile scăzute.

"Cererea de pe pieţele emergente – incluzând China, India, Brazilia, Rusia şi Indonezia – este în continuare puternică. Recenta decizie a autorităţilor chineze de a reduce nivelul rezervelor minime obligatorii va stimula consumul şi suntem încrezători că piaţa chineză va continua să crească puternic în următorii ani", a declarat J.T. Wang.

Anterior, preşedintele Acer, Jim Wong s-a declarat încrezător că Acer poate ajunge la echilibru în trimestru patru după două trimestre consecutive pe pierderi. În trimestrul al treilea al acestui an Acer a înregistrat pierderi de 36,3 milioane de dolari, după ce în trimestrul al doilea anunţat pierderi nete de 234,5 milioane de dolari, după ce a fost nevoit să-şi ajusteze stocurile din Europa în urma cererii slabe.