Fiindcă dintr-o astfel de competiţie rezultă maşini epice precum sportivul Mercedes AMG GT prezentat la Paris. Este noul vector de imagine al diviziei AMG şi a fost proiectat cu rolul de a-l învinge pe Porsche 911, un etalon al maşinilor sport.
Pentru această sarcină, Mercedes AMG GT este înarmat cu un design magnetizant şi cu un motor V8 biturbo asamblat manual, care are turbinele încorporate şi dezvoltă 462 CP, sau 510 CP în varianta S. Rezultă demaraje 0-100 km/h de 4 secunde, respectiv 3,8 secunde, şi viteze de top de 304 km/h, respectiv 310 km/h. Motorul de 4 litri, amplasat cât mai central, cântăreşte doar 209 kg fără lichide în el, în timp ce transmisia transaxială cu dublu ambreiaj şi 7 trepte este pe puntea spate. Astfel, distribuţia maselor între punţi este în raport aproape ideal de 47:53.
Amortizoarele gestionate electronic, eleronul care se ridică automat şi sistemele dinamice de ancorare a motorului şi transmisiei reduc mişcările şi vibraţiile.