"Dacă dezvoltăm traficul aerian local din fiecare oraş, cum este acum Sibiul, sau că este Timişoara, Cluj, înspre vestul Europei, atunci cred că este necesar să ne facem şi câte o bază", a spus Wolff, într-o conferinţă de presă.

Potrivit acestuia, TAROM va fi mult mai prezent în ţară, pe aeroporturile locale.

"Avem 2 variante de lucru: o dată tot ce zboară înspre Bucureşti, ca să zburăm dinspre Bucureşti înspre zona de vest, sau plecăm şi din zona locală şi facem direct legătură", a precizat el.

De asemenea, Wolff a subliniat că sunt multe investiţii germane care promovează Sibiul într-un loc de top în industria automotive, la fel şi în cazul Timişoarei, de aceea, datorită potenţialului, operatorul aerian naţional a făcut legătura între cele două oraşe şi Stuttgart.

"Există Chiar mai mult. Noi avem acum o altă strategie de a dezvolta fiecare aeroport în sine cu avioane care vor veni în plus. În acest moment avem 9 aeronave ATR care pot să zboare regional, dar nu pot să zboare internaţional, aşa cum vrem noi", a adăugat Wolff.

Şeful TARAOM a mai spus că de la Sibiu se pot extinde rute, însă nu a vrut să le facă publice, dar a menţionat că există în pregătire un plan de zbor de iarnă care va conţine noutăţi.

"Da, pregătim noutăţi pentru planul de zbor de iarnă. Strategia este combinată şi anume creştem numărul de frecvenţe acolo unde operăm de 2-3 ori pe săptămână în vederea îmbunătăţirii produsului şi vom lansa şi rute noi", a detaliat Camelia Enescu, director marketing şi vânzări la TAROM.

AGERPRES