Gigantul de streaming Netflix va începe să întrebe utilizatorii inactivi dacă doresc să îşi păstreze calitatea de membri. În cazul în care nu primeşte răspuns, compania va anula automat serviciul. Decizia a fost luată pentru ca oamenii să nu plătească un servicu pe care nu îl folosesc.
Netflix a luat decizia de a anula abonamentele utilizatorilor inactivi dacă aceştia nu utilizează serviciul. Decizia a fost explicată de către directorul Eddy Wu, care a spus că oamenii nu ar trebui să plătească pentru un serviciu pe care nu îl folosesc.
Cum vor fi informați utilizatorii
Netflix se va adresa tuturor celor care nu au mai folosit platforma de streaming în ultimii doi ani.
Utilizatorii vor primi e-mailuri şi notificări cu privire la opţiunea de continuare a abonamentului.
Potrivit companiei, jumătate dintre conturile de pe Netflix sunt inactive.
Platforma de streaming are o bază de membri din întreaga lume şi atinge 183 de milioane de abonaţi.
Decizia luată de Netflix în privința reducerii calității video
În luna martie, Comisia Europeană a făcut un apel la platformele de streaming de reducere a calității fluxului video pentru a preveni astfel o posibilă blocare a internetului. Gigantul Netflix a venit cu un răspuns prompt în cazul acestei cereri.
Netflix a declarat că își va reduce calitatea video pe toate fluxurile sale din Europa, efectiv reducând traficul pe rețelele sale europene cu 25%, pentru a păstra buna funcționare a internetului în timpul crizei coronavirusului. Decizia a venit după discuțiile dintre Comisarul european pentru piaţa internă, Thierry Breton și CEO-ul Netflix, Reed Hastings. Breton ceruse serviciului de streaming video să reducă din calitatea video pentru a evita blocarea rețelei de internet, scrie BBC.
Decizia Netflix de a reduce bitrate-ul video cu un sfert pare a fi un compromis.
„În urma discuțiilor dintre comisarul Thierry Breton și Reed Hastings și având în vedere provocările extraordinare ridicate de coronavirus, Netflix a decis să înceapă reducerea de bitrate pe toate fluxurile noastre din Europa timp de 30 de zile”, a spus compania.