Grupul american Clear Channel Outdoor, proaspăt acţionar majoritar al companiei de publicitate stradală Klass Advertising, vizează creşterea cotei de piaţă a acesteia prin achiziţionarea mai multor firme locale din domeniu. Cel mai mare jucător de pe piaţa internaţională de outdoor, cu venituri de 2,9 miliarde de dolari în 2006, Clear Channel, a preluat recent 51% din acţiunile Klass Advertising, precum şi pachetele majoritare ale diviziei Klass Rooftop şi al firmei Overto
Grupul american Clear Channel Outdoor, proaspăt acţionar majoritar al companiei de publicitate stradală Klass Advertising, vizează creşterea cotei de piaţă a acesteia prin achiziţionarea mai multor firme locale din domeniu.
Cel mai mare jucător de pe piaţa internaţională de outdoor, cu venituri de 2,9 miliarde de dolari în 2006, Clear Channel, a preluat recent 51% din acţiunile Klass Advertising, precum şi pachetele majoritare ale diviziei Klass Rooftop şi al firmei Overtopservices, creată special pentru prestarea de servicii de montare de panouri. Klass Advertising a înregistrat, în 2006, o cifră de afaceri de peste 4,5 milioane de euro şi un profit de aproximativ 1,5 milioane de euro, tranzacţia fiind estimată de specialiştii din piaţă la circa cinci milioane de euro. Florin Gîndilă, director general al Klass, susţine că acţionariatul lucrează la o strategie de extindere a cotei de piaţă a companiei prin achiziţionarea mai multor firme locale de outdoor. În plus, compania se pregăteşte pentru licitaţia care va fi organizată de Primăria Capitalei pentru mobilierul stradal. În funcţie de rezultatele acestor proiecte, spune Gîndilă, Clear Channel va prelua şi restul acţiunilor Klass. În prezent, conducerea companiei este încredinţată vechii echipe manageriale, Consiliului de Administraţie revenindu-i deciziile strategice.