După ce a reușit să convingă consiliul director al grupului Daimler că un parteneriat cu Alianța Renault-Nissan va aduce beneficii companiei germane, strategul Carlos Ghosn a mai dat o lovitură. Grație unui parteneriat cu japonezii de la Mitsubishi, Alianța își consolidează poziția pe piețele unde nu era suficient de bine reprezentată reușind, de asemenea, să devină furnizor de platforme pentru mașini cu emblema Mitsubishi. În plus, dacă pactul va presupune asamblarea de mașini ale mărcii nipone în Europa, uzinele Renault își pot majora capacitatea utilizată.
Pornind de la acordul semnat încă din 2011 între Nissan și Mitsubishi, noua înțelegere prevede dezvoltarea în comun a unor tehnologii de ultimă oră precum și a unor noi platform de vehicule. Primele rezultate ale acestei alianțe tripartite vor fi vizibile pe piața nord-americană unde Mitsubishi va comercializa un vehicul de segment D – concurent pentru Ford Fusion (Mondeo) și VW Passat – care va avea la bază o platform Renault. Tot o platform a constructorului francez va sta și la originea unui model compact care va fi vândut tot sub marca Mitsubishi.
Ulterior, colaborarea va da naștere unui model electric de mici dimensiuni care va fi comercializat la nivel global.