ACS, o companie Xerox, a achiziționat firma XL World, cu operațiuni în România și Albania

ACS, o companie Xerox , anunță intenția de achiziționare a companiei italiene XL World, pentru a-și extinde activitatea de externalizare a proceselor de business în Europa. Cu sediul central în Italia, XL World este o companie de customer care.

De la momentul înființării sale în anul 2000, XL World și-a consolidat experiența pe sectorul telecomunicațiilor, oferind servicii de externalizare a proceselor de business (BPO) prin centrele sale internaționale. Prin achiziția companiei XL World, ACS va fi în măsură să ofere clienților săi servicii competitive și accesibile, în mai multe limbi europene. În plus, beneficiind de experiența și capacitățile ACS în domeniul customer care, XL World își va diversifica portofoliul de servicii, incluzând analize social media sau operațiuni de back office.

„Capacitățile lingvistice ale XL World completează expertiza ACS, permițând astfel localizarea serviciilor noastre pentru clienții care au nevoie de resurse lingvistice complexe,” a spus Roberto Montandon, managing director al XL World. „Împreună, vom fi capabili să generăm noi oportunități de business în Europa și pe piețele emergente, să ne dezvoltăm operațiunile și să ne extindem aria de acoperire”.
 
Achiziția urmărește strategia ACS de creare a unei rețele globale de centre BPO, capabile să deservească clienții cu operațiuni globale. Cei 1.500 de angajați ai XL World se vor alătura echipei ACS, extinse în urma recentelor achiziții – a companiei italiene Innova Consulting și a celei olandeze Unamic/HCN.  

„Experiența XL World pe piața europeană consolidează poziția globală a ACS și completează portofoliul de servicii pe care compania le acordă în Statele Unite și America Latină,” a spus Tom Blodgett, directorul operațiunilor comerciale ale ACS. „Achiziția extinde, de asemenea, numărul de industrii pe care le putem acoperi, mai ales în conjuncție cu operațiunile recent achiziționate în domeniul asigurărilor”.

Facilitățile XL World din România, situate în Oradea şi Iaşi, ca și operațiunile companiei din Albania, de la Shkoder și Vlore, se vor alătura celor 150 de centre de customer care ACS, care procesează peste 1,5 milioane de solicitări zilnic, răspunzând clienților în 40 de limbi diferite.