În şedinţa de pre-tranzacționare, acțiunile companiei Alibaba au crescut cu peste 10% la cele mai mari niveluri înregistrate de la mijlocul lunii iulie.

Gigantul chinez e-commerce a inregistrat vanzari de 22,2 miliarde de yuani, reprezentând 3,5 miliarde de de dolari pentru al doilea trimestru fiscal incheiat în septembrie, în crestere anuală cu 32%. Analiştii estimau vânzari de 21,3 miliarde de yuani.

Venitul net al companiei a fost de 22,7 miliarde de yuani.

Situaţia urmărită de mulţi analişti este Volumul Brut de Marfă GMV sau valoarea totală a tranzacțiilor efectuate în întreaga piață Alibaba. Care a crescut cu 28% de la an la an, la 713 miliarde de yuani, adică 112 miliarde dolari.

"Ecosistemul nostru continuă să prospere", a declarat compania chineză. "Angajament utilizatorilor este sănătos, cu mai mulți cumpărători în tot mai multe categorii".

Acesta este un punct de plecare din perspectiva consumatorului chinez.