Veniturile companiei au crescut cu 8%, până la un nivel record de 10,3 miliarde de euro

Transportatorul LHA, cu sediul central în Köln, a raportat că veniturile sale au crescut. Creșterea a fost de 8%, până la un nivel record de 10,3 miliarde de euro (11 miliarde de dolari) în al treilea trimestru. Ea s-a datorat creșterii numărului de pasageri și a tarifelor mai mari. Ele au sporit profitul companiei, informează Marketwatch.

Acțiunile Lufthansa au crescut cu 7%

Acțiunile Lufthansa, listată la Frankfurt, au crescut, vineri ,cu 7%. În creștere cu 13% în cursul săptămânii, dar au scăzut cu peste 2% până în prezent.

Veniturile record au făcut ca Lufthansa, a doua companie aeriană din Europa după gigantul low-cost Ryanair, să îndeplinească așteptările analiștilor. Compania a atins un venit net de 1,6 miliarde de euro. Ea a transportat 38 de milioane de pasageri, comparativ cu 33 de milioane, în trimestrul al treilea din 2022.

Compania aeriană estimează că cererea va crește la 91%

Pe fondul unei economii germane stagnante, compania aeriană estimează că cererea va crește la 91%, în trimestrul al patrulea, de la 88%, în trimestrul al treilea. Compania a spus că a primit deja rezervări de la 80% dintre pasagerii pe care se așteaptă să fie transportați în următoarele trei luni.

„Chiar dacă situația geopolitică rămâne una extrem de provocatoare, perspectivele noastre privind rezervările ne dau motive să fim optimiști – nu numai pentru un rezultat foarte bun al Grupului în acest an, ci și de-acum înainte”, a declarat CEO-ul Lufthansa, Carsten Spohr.

Rezultatele din trimestrul trei au fost al doilea cel mai bun rezultat trimestrial din istoria companiei, a spus Lufthansa, cu un profit operaţional total de 1,5 miliarde de euro (1,59 miliarde de dolari).

Grupul şi-a confirmat perspectivele pentru restul anului, spunând că se aşteaptă ca cererea de călătorii cu avionul să rămână ridicată.

Cel mai bun an până în prezent a fost 2017

Lufthansa a înregistrat un profit net de 881 de milioane de euro din aprilie până în iunie. O creștere de la 259 de milioane de euro în același trimestru din 2022. Rezultatele au fost determinate de cererea în creștere pentru zboruri, precum și de o creștere a prețurilor biletelor, după cum scria în vară Deutsche Welle.

„Costurile sunt și rămân mari, presupun că prețurile biletelor vor rămâne acolo unde sunt”, afirma directorul executiv Carsten Spohr.

În 2022, Lufthansa a câștigat aproximativ 1,5 miliarde de euro din activitățile sale de zi cu zi.

Cel mai bun an până în prezent a fost 2017, când compania aeriană a obținut un profit operațional ajustat de puțin sub 3 miliarde de euro.