Probleme mari pentru autorităţile locale din Sectorul 6 al Capitalei. După cazurile de COVID-19 depistate săptămâna trecută, acum mai mulţi angajaţi ai municipalităţii au fost confirmaţi pozitiv cu noul coronavirus.
Sediile Primăriei şi ADPDU Sector 6, închise până pe 29 martie
Ca urmare, Comitetul Local de Urgenţă a decis ca sediile Primăriei şi ADPDU Sector 6 să fie închise timp de aproape două săptămâni, până pe 29 martie. Mai mulţi angajaţi au fost confirmaţi cu COVID-19, în urma testării personalului, după ce au fost înregistrate săptămâna trecută unele cazuri de COVID-19 în rândul acestuia.
Decizia a fost făcută publică şi de către primarul Ciprian Ciucu pe pagina sa de socializare. Primarul Sectorului 6 a subliniat că, potrivit legii, instituţiile se închid dacă se depistează 5 angajaţi cu COVID-19.
„Legea spune clar, la un număr cinci angajaţi confirmaţi cu Covid-19, sediile instituţiilor se închid. Astăzi am primit rezultatele testării întregului personal, realizată săptămâna acesta în urma identificării de săptămâna trecută a celor 7 angajaţi având Covid-19.
21 de cazuri confirmate în sediul Primăriei din circa 220 de angajaţi
Astfel, avem încă 14 cazuri, deci în total am ajuns la un număr de 21 (din aproximativ 220 de angajaţi care activează în sediul principal). Aceeaşi situaţie s-a petrecut şi la sediul central al ADP, în urma testării întregului personal, au fost confirmaţi cu Covid-19 un număr de 14 angajaţi.
În şedinţa Comitetului Local de Urgenţă am decis închiderea sediilor Primăriei Sectorului 6 şi a ADPDU Sector 6 până în data de 29.03.2021. Angajaţii vor lucra în regim de telemuncă. Din păcate, legea este nu prevede posibilitatea ca acolo unde avem rezultate clare, să meargă acasă doar cei confirmați pozitiv”, a scris primarul Ciprian Ciucu, miercuri, pe Facebook.
Cum vor îşi vor putea rezolva bucureştenii din Sectorul 6 problemele în acest timp?
Edilul a mai precizat că toată activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura până pe 29 martie exclusiv prin servicii de poştă şi on-line.
„Putem închide sedii de instituţii, dar nu putem închide un oraş sau un sector. De aceea, am luat decizia să adoptăm un plan de permanenţă pentru ca fiecare serviciu, direcţie sau direcţie generală din cele două sedii (Primărie şi ADP) să fie reprezentantă de minim un om, în special funcţionarii/personalul de conducere.
Informăm cetățenii că, în perioada următoare, pot fi întâmpinate dificultăți în contactarea instituției, precum și întârzieri în comunicarea unor răspunsuri/rezoluții/acte”, a mai transmis Ciprian Ciucu.
Primarul a adăugat că sesizările pot fi trimise, în continuare, la adresa prim6@primarie6.ro.