Producătorul de materiale de construcţii AdePlast a raportat pentru prima jumătate a acestui an o creştere a cifrei de afaceri cu 25% până la nivelul de 13,7 mil. euro, pe seama reducerii preţurilor cu 15% faţă de anul 2008. „Una din direcţiile de business pentru întreaga piaţă onestă a construcţiilor se reflectă bine în zona mortarelor uscate în sensul că de la aproximativ 60 de producători din 2007-2008, acum ştim că au ramas 10-15. Noi trebuie să acoperim locul
Producătorul de materiale de construcţii AdePlast a raportat pentru prima jumătate a acestui an o creştere a cifrei de afaceri cu 25% până la nivelul de 13,7 mil. euro, pe seama reducerii preţurilor cu 15% faţă de anul 2008.
„Una din direcţiile de business pentru întreaga piaţă onestă a construcţiilor se reflectă bine în zona mortarelor uscate în sensul că de la aproximativ 60 de producători din 2007-2008, acum ştim că au ramas 10-15. Noi trebuie să acoperim locul celor care nu au avut suficiente resurse să reziste crizei”, a declarat Marcel Barbuţ, proprietarul AdePlast.
Acesta vede în noul program de reabilitare termică un potenţial de creştere pentru sectorul construcţiilor.
„Este bine că se dau garanţii guvernamentale asociaţiilor de locatari. Dacă decidenţii asociaţiilor vor negocia direct cu firmele, preţul obţinut va reprezenta o treime din preţurile practicate în licitaţiile organizate până acum”, a mai spus Bărbuţ.