Adidas, al doilea mare producator mondial de articole sportive din lume, estimeaza ca cifra vanzarilor din Rusia in anul 2009 va fi de 1 miliard de dolari. "Rusia si China sunt regiunile cele mai profitabile si cele in care Adidas se dezvolta cel mai dinamic", a declarat Herbert Hainer, director general la Adidas. Cu toate acestea, Hainer nu a precizat care a fost cifra de afaceri realizata de Adidas in Rusia cu un an in urma, nici nu a dat detalii cu privire la modul in
Adidas, al doilea mare producator mondial de articole sportive din lume, estimeaza ca cifra vanzarilor din Rusia in anul 2009 va fi de 1 miliard de dolari.
"Rusia si China sunt regiunile cele mai profitabile si cele in care Adidas se dezvolta cel mai dinamic", a declarat Herbert Hainer, director general la Adidas.
Cu toate acestea, Hainer nu a precizat care a fost cifra de afaceri realizata de Adidas in Rusia cu un an in urma, nici nu a dat detalii cu privire la modul in care evolueaza vanzarile in acest an.
Adidas avea la sfarsitul lui 2007, 460 de magazine in Rusia si in tarile ex-sovietice si intentioneaza ca numarul acestora sa creasca la 750 in 2008. Directorul general al grupului a declarat ca pentru Adidas, Rusia va fi cea mai importanta piata in 2010.
Data: 20 mai 2008
Sursa: L’Expansion