Adidas închide reprezentanţe şi magazine din Europa şi Asia

Producătorul de articole sportive Adidas a anunţat că ar putea închide mai multe reprezentanţe regionale din Europa şi din Asia şi ar putea renunţa la mai multe magazine în încercarea de a-si restrânge cheltuielile după ce a afişat un profit net mai mic cu 97% în primul trimestru. Compania a anunţat că vrea să facă economii de peste 100 milioane de euro pe an, după ce problemele diviziei Reebok şi scăderea vânzărilor au afectat rezultatele din primele trei luni ale anulu

Producătorul de articole sportive Adidas a anunţat că ar putea închide mai multe reprezentanţe regionale din Europa şi din Asia şi ar putea renunţa la mai multe magazine în încercarea de a-si restrânge cheltuielile după ce a afişat un profit net mai mic cu 97% în primul trimestru.

Compania a anunţat că vrea să facă economii de peste 100 milioane de euro pe an, după ce problemele diviziei Reebok şi scăderea vânzărilor au afectat rezultatele din primele trei luni ale anului.

Profitul operaţional al companiei germane a scăzut cu 80% în primul trimestru al anului, la 58 milioane euro. În acelaşi timp, profitul net al companiei a coborât cu 97%, la 5 milioane euro, de la 169 milioane euro în primele trei luni ale lui 2008.

Vânzările Adidas au scăzut, de asemenea, cu 1,7%, la 2,58 miliarde euro, de la 2,62 miliarde euro în aceeaşi perioadă a anului trecut.

„Resimţim efectele crizei economice pe toate pieţele pe care activăm”, a declarat Herbert Hainer, preşedinte şi CEO al Adidas.

Acesta a mai spus ca grupul vizează eventuale reducerei de personal în cadrul diviziilor Reebok, Rockport şi TaylorMade. Reebok este una dintre diviziile cu probleme mari, în special în America de Nord, unde Adidas a înregistrat o cădere de 14% a vânzărilor în primele trei luni.

SURSA: Deutsche Welle