Compania germana Adidas se asteapta sa aiba la finele acestui an o crestere cu 15% a profitului net, fata de anul precedent. Robin Stalker, directorul financiar al grupului considera ca cifra este totusi una modesta, avand in vedere faptul ca acest an este mai dificil decat cei de pana acum, ca urmare a cresterii la nivel mondial a preturilor pentru anumite produse ce au pentru micul conumator o prioritate mai mare decat incaltamintea sport. Printre cauzele enumerate de el sunt preturile mai mar
Compania germana Adidas se asteapta sa aiba la finele acestui an o crestere cu 15% a profitului net, fata de anul precedent. Robin Stalker, directorul financiar al grupului considera ca cifra este totusi una modesta, avand in vedere faptul ca acest an este mai dificil decat cei de pana acum, ca urmare a cresterii la nivel mondial a preturilor pentru anumite produse ce au pentru micul conumator o prioritate mai mare decat incaltamintea sport. Printre cauzele enumerate de el sunt preturile mai mari la energie, la mancare si accesul mai restrictionat la credite.
„Avand in vedere faptul ca si preturile la bunurile de consum au crescut in ultima perioada, a da o asemenea prognoza, inseamna ca, in acest an, chiar o sa acem ceva notabil!”, a declarat intr-un interviu. Cifrele spun ca profitul pe anul trecut a fost de 551 milioane euro, iar in acest an ar putea atinge chiar 639 milioane euro, adica o crestere de 15,9%. Stalker a spus ca si in acest an accentul il vor da produsele pentru domeniul fotbalului, ce vor avea vanzari de 1,2 miliarde euro. Ramane de vazut in 2009, la momentul anuntarii rezultatelor certe, cat de realiste au fost exprimarile de azi.
Sursa: Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (Germania)