"Vom lansa în India o a doua fază. Acolo, spre deosebire de Bangladesh, o producţie de masă este posibilă", a precizat Haier într-un interviu acordat publicaţiei germane Die Welt, informează AFP.

"Încălţămintea va fi vândută în oraşe, prin intermediul unei reţele. Dorim ca proiectul să se autofinanţeze", a adăugat şeful Adidas, fără să precizeze însă când şi în ce regiune va avea loc lansarea. Grupul bavarez a afişat recent o creştere a profitului net de 14 la sută în cel de-al treilea trimestru al anului, în ciuda conjuncturii economice mondiale mai puţin favorabile.

În 2010, Adidas a anunţat lansarea perechii de pantofi sport de un dolar în Bangladesh. ‘Din nefericire, lucrurile nu au decurs aşa cum ne-am fi dorit’, a explicat Herbert Hainer, adăugând: "Am reuşit să vindem 5.000 de perechi în cadrul unui test de vânzări, însă am înregistrat doar pierderi. Fabricarea unei perechi de pantofi ne-a costat trei dolari. În plus, a trebuit să plătim 3,5 dolari pe pereche reprezentând drepturi de import. Guvernul ne-a pus mai multe obstacole decât ne-am dorit".

Cu o creştere prognozată de aproape 9 la sută pentru anul bulgetar 2011, India, ţară cu peste 1,2 miliarde locuitori, dispune de o clasă medie în plină dezvoltare, vizată de companiile din lumea întreagă datorită apetitului său pentru consum.
Sursa: Agerpres