Adobe Systems Incorporated a anunţat parteneriatul cu lideri din industria de căutare pe Internet pentru a îmbunătăţi rezultatele căutărilor în conţinutul Web dinamic şi aplicaţii multimedia (RIA).
Adobe furnizează tehnologia Adobe Flash Player pentru companiile Google şi Yahoo! pentru a îmbunătăţi indexarea motoarelor de căutare pentru conţinutul fişierelor Flash (SWF) şi pentru a descifra informaţii momentan inaccesibile motoarelor de căutare.
Astfel se vor obţine poziţionări relevante pentru milioane de aplicaţii RIA precum şi alte pagini cu conţinut dinamic ce rulează în Adobe Flash Player. Pe viitor dezvoltatorii de RIA, precum şi cei ce produc conţinut Web multimedia nu vor mai trebui să aducă modificări conţinutului pentru a îmbunătăţi căutările – rezultatul muncii lor va fi disponibil utilizatorilor de pe întregul glob.
Specificaţiile SWF publicate descriu formatul de fişier folosit pentru a furniza aplicaţii multimedia şi conţinut interactiv cu ajutorul Adobe Flash Player, instalat pe mai bine de 98 % din calculatoarele cu acces la Internet.
Deşi motoarele de căutare indexează deja paginile cu conţinut static de text si link-urile din interiorul fişierelor SWF, conţinutul Web dinamic şi RIA au fost în general dificil de descifrat complet, din cauza multiplelor stări pe care le prezintă – o problemă existentă în toate tehnologiile RIA.
Google a început deja să distribuie noua tehnologie Adobe Flash Player, încorporată în motorul său de căutare. Cu ajutorul Adobe, Google poate acum indexa mult mai bine conţinutul pe site-urile care folosesc tehnologie Adobe Flash, ajutând utilizatorii să găsească informaţii relevante pentru căutările lor.
Drept rezultat, milioane de aplicaţii tip RIA şi experienţe web multimedia ce conţin tehnologie Adobe Flash sunt acum indexabile fără a fi nevoie ca firmele sau dezvoltatorii să le modifice.
Sursa: Adobe